Dit is de Andersenschool

Kleinschalig & betrokken

Kiezen voor De Andersenschool is kiezen voor een kleinschalige, openbare basisschool met goede resultaten. Een school waar kinderen zich snel thuis voelen, met plezier naartoe gaan en samen tot leren komen. De Andersenschool biedt leerlingen een zeer gemotiveerd team en de ruimte om zich optimaal te ontwikkelen. Graag laten wij u bij ons op school zien waar we al 51 jaar trots op zijn!

Modern onderwijs

Wij staan voor het werken met moderne lesmethoden, gericht op individuele ontwikkeling. Wij bieden onze leerlingen een brede vorming, met nadruk op de gebieden sociaal emotionele ontwikkeling, kunstzinnige & culturele vorming en ICT-onderwijs. Op cognitief gebied behalen wij hoge leeropbrengsten en hebben wij een apart programma voor hoogbegaafde leerlingen.